Een mijn-omgeving naar wens ingericht, met alle benodigde informatie voor jouw klanten waar zij 24/7 toegang tot hebben.
Jij wil dat jouw klanten snel en eenvoudig bij essentiële informatie kunnen komen, zonder dat dat jou veel tijd kost. Een mijn-omgeving is hiervoor de beste oplossing. Alle benodigde informatie is verkrijgbaar in één overzicht en je hoeft nieuwe informatie maar één keer toe te voegen voor alle gebruikers. Win-winsituatie, het scheelt jou tijd én je klanten kunnen 24/7 bij alle informatie.
Omdat wij graag met jou meedenken en je de beste oplossing willen bieden, kunnen wij vrijwel alles op maat maken. Zo nemen wij al jouw specifieke wensen mee tijdens het developmentproces. Wil je na oplevering verder optimaliseren? Dan is dit uiteraard geen probleem! Wij kunnen elke systeem ook aanvullen met een mobiele app om gebruikers onderweg te ondersteunen.
Maak je gebruik van andere systemen die gekoppeld moeten worden? Geen probleem, we kunnen jouw mijn-omgeving koppelen met bijvoorbeeld Office 365, Exact of Google Drive. Dit is maar een greep uit de koppelingen die Laméco voor jouw bedrijf kan realiseren, hier lees je alles over de mijn-omgeving-koppelingen.
Wil jij gebruikmaken van een mijn-omgeving, maar heb je geen tijd om dit geheel op maat op te zetten? Dan helpen we je graag met een koppeling tussen een mijn-omgeving en een ander pakket, bijvoorbeeld AFAS.
Door onze jarenlange samenwerking met (inter)nationale B2B-marktleiders, weten wij als geen ander hoe we een mijn-omgeving voor jouw bedrijf inrichten. Lees hier de case van Bolidt.
Bekijk de case