Bedrijfswagencentrum

Bedrijfswagencentrum Eindhoven is onderdeel van MAN Nederland Dealer B.V. (MND) en hebben zes vestigingen in 3 provincies. Om optimaal te helpen bij het kiezen van een betrouwbare bedrijfsauto was het tijd voor een nieuwe website.

De vraag

Een nieuwe website om voorop te lopen, vernieuwend en onderscheidend te zijn en meer bezoekers te converteren tot lead.

De aanpak

Om flexibel beheer van de website in content en doorontwikkelingen mogelijk te maken, is er gekozen voor een maatwerk website in Kunstmaan. Ook is er gebruik gemaakt van een koppeling om de voertuigen op de voorraad pagina in te laden op de website.

Het resultaat

De vraag

De huidige website had een tijdje stil gestaan waardoor het tijd was voor een nieuwe website om voorop te lopen, vernieuwend en onderscheidend te zijn en meer bezoekers te converteren tot lead. 

De aanpak

Het project voor Bedrijfswagencentrum bestond uit een aantal fases die achtereenvolgend werden doorlopen. Hierbij werden van tevoren de functionaliteiten en het eindproduct bepaald zodat in een afgesproken tijdsbestek en budget de website werd ontwikkeld. Deze aanpak wordt ook wel de waterval methodiek genoemd. 

De techniek

Voor Bedrijfswagencentrum is het belangrijk dat de website flexibel te beheren is en doorontwikkeling continu mogelijk is, hierom is er gekozen om de website te bouwen in Kunstmaan. Dit open source CMS is modulair opgebouwd waardoor pagina’s gemakkelijk beheerd kunnen worden.

Meer over Kunstmaan

Het resultaat

Aanvraag formulier

De website heeft als doel om conversies te genereren, specifiek op de voorraadmodellen. Ook was het belangrijk om algemeen advies te bieden voor iemand die op zoek is naar een automotive oplossing. Door middel van opvallende call-to-actions en aansluitende contactformulieren hebben we zo meer conversies gegenereerd en de bezoekers de mogelijkheid gegeven om advies op te vragen.

Uitgebreide filter

De voorraad op de website moet op een onderscheidende maar toch functionele manier worden aangeboden en bezoekers moeten gemakkelijk de juiste bedrijfswagen kunnen vinden door middel van diverse filters. 

Rob de Jongh
Rob de Jongh

Marketing Manager bij MAN Nederland Dealer B.V.

Met Laméco hebben we een prettige samenwerking gehad, hierbij hebben ze onze huisstijl op een onderscheidende manier uitgewerkt. Er is een mooi project opgezet wat continu aangevuld wordt om de bezoekerservaring voortdurend te verbeteren.

Meer weten over maatwerk software?

Maatwerk software