Vijf vragen aan
Luc van Laméco

Waarom heb je gekozen voor Online Marketing?

Ik studeerde al commerciële economie. Die studie gaat voor het grootste deel over marketing en dat vind ik ook een ontzettend leuk vak. Online marketing is natuurlijk de toekomst. Om die reden ben ik ook de minor Digital Marketing gaan volgen aan de Fontys in Eindhoven. 

Wat zou je willen bereiken?

Het mooie aan Online Marketing is dat er een continu leerproces is, omdat er steeds nieuwe veranderingen zijn in de techniek. Ik zou het liefst willen bereiken dat ik een overall speler wordt, die gespecialiseerd is in meerdere online marketing disciplines.

Wat heb je al bereikt binnen de Online Marketing wereld?

Ik heb al een aantal projecten voor verschillende opdrachtgevers afgerond. In die projecten waren SEO, Google Analytics en marktonderzoek de belangrijkste onderdelen. Ook heb ik ondertussen drie Google certificaten behaald: Google Analytics, Adwords Fundamentals en Adwords Mobile. 

Wat doe je in het weekend?

Mijn passie is muziek. Muziek maken en muziek luisteren. Ik speel zelf gitaar, piano en ik doe ook redelijk wat aan percussie. Jammen met vrienden is een van de leukste dingen om te doen. Het luisteren naar muziek vind ik ook heerlijk. Wel met de voorwaarde dat het goede muziek is dan, naar mijn smaak. Wat ik goede muziek vind om naar te luisteren, is muziek met echte instrumenten erin. Het liefst een goede gitarist, bassist en drummer. John Mayer Trio muziek is een van de beste muziek die ik ken en ik luister hier ook dagelijks naar. Bij deze artiesten hoor je echt dat het muzikanten van wereldklasse zijn. Heerlijk.

Hoe is je eerste maand bevallen?

Mijn eerste maand bij Laméco is erg goed bevallen. Ik ben voor een groot deel bezig geweest met SEO tot nu toe en dat bevalt erg goed. De eerste resultaten van mijn werk worden al zichtbaar. Voor de rest is het team waar ik mee werk erg leuk. We werken veel samen en leren veel van elkaar. Kortom, het bevalt uitstekend!

Meer informatie?

Neem contact op